fredag 6. juni 2014

Kommende Westerdøl

Et brev dumpet ned i postkassa mi her om dagen, så nå er det offisielt; 

Jeg har kommet inn på Bachelorstudium i Retail Design på Westerdals Høyskole!


Jeg satser på, til tross for utallige folk som har sagt at det ikke kommer til å gå bra, å pendle inn til Oslo. Og da kan dere jo banne på at jeg kommer til å trives med det også, i ren trass. Tenk på all tiden jeg får til å gjøre skolearbeid, lese bøker og se på tv-serier. Jeg velger i alle fall å være positiv til det motsatte er bevist.

Ønsk meg lykke til!


Ha en fin dag :)




2 kommentarer:

  1. Gratulerer.
    Dette går så bra. Pendling er det minste problemet. Bare flere opplevelser. Selv har jeg pendlet til Oslo i over 30 år. Lykke til !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) fint å høre at ikke alle er negative til pendling :)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar! :)