fredag 20. juni 2014

Gamlebyen i Rethymnon

Plutselig var vi hjemme igjen og det kjennes vel egentlig ut som ferien bare var en drøm. Her hjemme er alt som om vi aldri har vært borte og uka har gått så altfor fort.

Når jeg nå sitter å ser igjennom bildene fra turen så oppdager jeg at jeg ikke har vært på langt nær så flink som jeg hadde tenkt. Halvparten av bildene er ikke så bra som jeg trodde, og det er ikke blitt tatt så veldig mange bilder heller. Heldigvis er det likevel noen som er verdt å dele!







Legger ved noen bilder fra Gamlebyen i Rethymnon. Der var det skikkelig fint, med trange gater, blomster som klatrer oppover byggene, brostein og masse koselige spisesteder.



Kanskje kommer det en runde til med bilder etterhvert også
Ha en fin dag:)

1 kommentar:

  1. Takk for bilder, så gøy å se :) Var jo der for maaaange år tilbake ♪

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar! :)