torsdag 10. januar 2013

Bruktfunn: Et trau

Her om dagen oppdaget jeg en bruktbutikk her i byen som jeg ikke har sett før. Og når jeg kjørte forbi der en annen dag så var det plutselig åpent og da måtte jeg bare løpe bort og ta en titt. I det jeg kom rundt svingen like ved så jeg at bruktmannen tok inn skiltet og var i ferd med å stenge. Men jeg spurte pent om jeg kunne ta en titt likevel, og det fikk jeg heldigvis.

Og der sto det, trauet som jeg hadde sett igjennom vinduet første gang jeg oppdaget bruktbutikken. Et passelig stort og veldig fint trau!




I tillegg har jeg et ganske stort prosjekt på gang som innebærer både mail til fengselsutsalget i Halden fengsel, beis og pussemaskin. Nå ble du nysgjerrig tenker jeg. Det er bare å vente å se!

Ha en fin dag :)

2 kommentarer:

  1. Flinka :) hva skal du pusse opp nå da? Kanskje du skal lage sånn palleutemøbler? :D så skal du kjøpe paller av fengselet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ganske bra gjetta, har med paller å gjøre i alle fall! :)
      Skal kjøpe paller av fengselet, hvis de er noe fine da. Og hvis vi får plass i bilen! :P

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar! :)